۵ پاسخ

تا یک ماهگی من واسه بچم استفاده کردم الان دو براش می بندم اونم تنگه باید سه براش ببندم چندروز دیگه

من تازه از امروز دارم ۲میبندم ۴۷روزشه بچم

تا ۴۵ روز

بستگی به هر بچه ای داره من خودم تا ۴۵ روز بستم چون دوس دارم پوشکش گشاد باشه

من. دقیقا تا 50روزکی دخترم استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی