۴ پاسخ

من از یک ماهگیش ۲ میبدم ، راحت تره

من هنوز دارم سایز ۱ میبندم

هروقت دیدی رو پاهاش رد پوشک موند عوض کن بعدم مونده بچت چند کیلو باشه طبق وزنش عوض کنی

۳۸۰۰ هنوز یک میبیندم
تا بک ماه دیگم فک کنم یک اوکی باشه براش

سوال های مرتبط

مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۲ ماهگی
مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی