خانمادست وپای بچه های شماهم سردمیشه؟ طبیعیه؟

۷ پاسخ

آره ولی قنداقش میکنم که گرم بشه

دستاش ک تو دهنش می‌کنه خیس میشه سرد میشه
پاش هم هروقت جوراب پاش نباشه سرده که من همیشه جوراب پاش میکنم

آره همیشه یخه

بعد از واکسن دوماهگی آره

دست طبیعی اما اگه پاش سرد باشه یعنی سردشه

اره دختر منم

مال بچه منم

سوال های مرتبط

مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۳ ماهگی