کیا تو ماهای اول لکه بینی داشتن و بچشون دختر شد

۷ پاسخ

میگن کسایی که اوایل لکه بینی دارن احتمال دختر بودن بچه اشون بیشتره
منم داشتم

داشتم و پسره حالت تهوع هم دارم ربطی ندارع به اینچیزا

عزیزم ربطی نداره

ربطی نداره ب من چند نفر گفتن چون لکه بینی داری پسره. فکر نمیکنم این موضوع ربطی داشته باشه به جنسیت

هیچی جز استغراغو غذا نخوردن ندارم نمیدونم سالمیم منو زچم یانه

ولی من نداشتم اصلا بچه امم دختره

من

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری