میگن کسایی که اوایل لکه بینی دارن احتمال دختر بودن بچه اشون بیشتره
منم داشتم
داشتم و پسره حالت تهوع هم دارم ربطی ندارع به اینچیزا
عزیزم ربطی نداره
ربطی نداره ب من چند نفر گفتن چون لکه بینی داری پسره. فکر نمیکنم این موضوع ربطی داشته باشه به جنسیت
هیچی جز استغراغو غذا نخوردن ندارم نمیدونم سالمیم منو زچم یانه
ولی من نداشتم اصلا بچه امم دختره
من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.