هزینه سزارین امسال بیمارستان دولتی چند؟

۵ پاسخ

من سزارین اختیاری شدم بیمارستان دولتی
بیمه پوشش نداد ۲۰تومن هزینه بیمارستان شد
۱۸تومنم دکتر گرفت

با تامین اجتماعی حدود ۱ تومن اخرش

من سز اجباری بودم ۴

چرا دکترا جدا پول میگیرن مگه دلخواهی سزارین میکنن ؟اگه اجباری باشه دیگه خودشون پول نمیگیرن فقط هزینه بیمارستان باید بدیم؟

دکتر به من گفت ۲۰ میگیرم بیمارستان هم زیر ۱تومن

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی