من سزارین اختیاری شدم بیمارستان دولتی
بیمه پوشش نداد ۲۰تومن هزینه بیمارستان شد
۱۸تومنم دکتر گرفت
با تامین اجتماعی حدود ۱ تومن اخرش
من سز اجباری بودم ۴
چرا دکترا جدا پول میگیرن مگه دلخواهی سزارین میکنن ؟اگه اجباری باشه دیگه خودشون پول نمیگیرن فقط هزینه بیمارستان باید بدیم؟
دکتر به من گفت ۲۰ میگیرم بیمارستان هم زیر ۱تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.