خانما هزینه بیمارستان دولتی برای سزارین چندع؟

۳ پاسخ

دولتی رایگان بود

برای من ۹۰۰تومن شد البته بچه اولمم سزارین بود اینم سزارین شد

اونجا سزارین اختیاری انجام نمیشه فقط اورژانسی ک رایگان میشه

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی