از ۵ ماهگی به دخترم سرلاک دادم تا همین الان
چون اصلا وزن نمیگرفت خیلی ضعیف و لاغربود
جدا از سرلاک شیر میخوره
فرنی میخوره سوپ میوه های مجاز
اما تازه الان وزنش نرمال نمودار رشد شده
و سرلاک گندم خرما خیلی خوبه من هرروز دو وعده میدم
رو سرلاک زیاد نباید مانور بدی چون نگهدارنده داره و حجم زیاد تو روز شاید چاقش کنه ولی ضرر داره ،من در حد یه قاشق غذا خوری پودرش رو تو میان وعده موز و سیب و کدو پوره میوه ها میزنم که غلیظ بشه یه قاشق هم چاق کنندگی نداره ولی باید خودت فرنی انواع آردها زرده تخم مرغ خرما شیر کره گاوی کره نارگیل عصاره پای مرغ و قلم گوسفند از اینا زیاد استفاده کنی که بچه وزن بگیره
اینکه خودت فرنی های مقوی درست کنی با شیره ها خرما بادام و......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.