۴ پاسخ

منم خیلی درد واژن دارم

ارع طبیعیع استراحت کن وقتی درد داری می‌تونی شیاف بزاری

منم دقیقا خیلی درد واژن و لگن دارم احساس میکنم بچم تو واژنم لگد میزنه و از داخل فشار میاد

طبیعیه منم خیلی درد دارم

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی