خانما لطفا جواب بدید تو 4 هفته ساک جنین مشخصه؟

۹ پاسخ

خیلی زوده شاید

منم ۴هفته بودم نبود بعدش نمایان شد

نه احتمالا برای من تا ۵ هفته و خورده ای دیده نشد

نه عزیزم برا من که مشخص نبود

من 5 هفته رفتم ساک مشخص بود ولی قلب نداشت 8 هفته که رفتم قلبشم تشکیل شده بود

من پنج هفته و پنج روز دیده شد

۹۰ درصد مواقع نه

ربطی به هفته نداره
بتا باید بالای ۲۰۰۰ باشه

بتای بالای۱۵۰۰اره

سوال های مرتبط

مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری