خرخر گلو یا دماغ مال چیه بدون علائم سرماخوردگی

۸ پاسخ

همه ی بچه ها دارن.تقریبا از ۲ماه و نیم به بالا بهتر میشه. من همیشه بعد از شیر دادن و آروغ زدن ۳۰ دقیقه روی سطح شیب دار میخوابونمش . کمتر میشد و تاثیر داشت

اسپری بینی بگیر روزی یکی دو بار حداقل بزن و بینیشو پاک کم ، قطره پدی لاکت من میدم عالیه خس خس سینه رو خیلی کمتر می‌کنه برای رفلاکسش و تنظیم گوارش

رفلاکس پنهان

رفلاکس پنهان

قطره اب نمک بریز تو دماغش روزی چنتا قطره

رفلاکس پسرمنم داره

رفلاکس پنهان

رفلاکس

سوال های مرتبط