۴ پاسخ

اگه کوریزانش ۳کاره هست یعنی استا داره بده اگه کنترل شد دیگه استا جدا نمیخواد
اما اگه کنترل نمیشه با اون
کوریران ساده بگیر بده بهش و کنارش استامینوفن و بروفن اینا بده

کوریزان دونوع هست هم درد وتب هست ونوع دیگه ش سرماخوردگی

کوریزان درد و تب؟؟ همون استامینوفنه دیگه اتفاقا خیلی خوبه همینو بده

استا بده

سوال های مرتبط