اگه کوریزانش ۳کاره هست یعنی استا داره بده اگه کنترل شد دیگه استا جدا نمیخواد
اما اگه کنترل نمیشه با اون
کوریران ساده بگیر بده بهش و کنارش استامینوفن و بروفن اینا بده
کوریزان دونوع هست هم درد وتب هست ونوع دیگه ش سرماخوردگی
کوریزان درد و تب؟؟ همون استامینوفنه دیگه اتفاقا خیلی خوبه همینو بده
استا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.