قلیون توبارداری ضررداره یانه

۷ پاسخ

بچت آسمی میشه نفس تنگی

صددرصد

اکسیژن خون میاره پایین نکش

من بخاطر قصد بارداری ۴ماه بود قطع کرده بودم که بدنم سالم باشه برا حاملگی
که جنگ شروع شد منم قلیونمو کشیدم🤣🤣🤣

نباباااا قلیون چیه جانم! بیا با منم یه هروئین بزن دارم اب میکنم همش فایده اس :|

نه خیلی مفیده هرکی میگ ضرر داره الکی میگه،باعث تقویته ریه س هم برای خودت هم جنین

معلومه ک ضرر داره

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
چشم انتظارNiNi چشم انتظارNiNi قصد بارداری