شربت راسیپ ضررداره یانه

۴ پاسخ

بهتره بچت خودش به غذا بیاد من داداشم با شربت راسیپ غذا می‌خورد الان یه وعده بیشتر نمیخوره غذاش خیلی کم شده

من چندوقته تو نوبته انتقال هستم ولی هرماه که میرم سنو میگیرم آندومترم بیشتر از۶ بالا نمیاد دکترگفته خونرسانی انجام نمیشه به رحم میشه لطف کنید راهنماییم کنید بارداری موفق داشته باشم

افتضاحه...من ی بارخریدم چندروز ب دخترم دادم خیلی عصبی و بیحوصله بود

سیپرو هپادین؟

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
زهراسادات زهراسادات قصد بارداری