۳ پاسخ

ببلاک بده شیرتو ول نکنه

برا رفلاکسش چی بهش می‌دید

نان ای آر برای بچه های رفلاکسیه عزیزم
اگه بچت رفلاکس نداره نان اوپتی پرو رو امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان ترنم و پناه 🐥🐣 مامان ترنم و پناه 🐥🐣 ۱۲ ماهگی
مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی