خواهر من رابطه داشته ۲۲روز بعد زایمان سزارین الان ک ۲سال از زایمانش گذشته افتادگی پیدا کرده دکترش گفته عوارض رابطه زود توی زایمانه
اگه سزارینی ک بخیه داری و هنوز داخلیا خوب جوش نخوردن حتی چیز سنگینم نباید برداری بخیه طبیعی هم نمیدونم روال خوب شدنش چجوره اما از همه مهمتر خود رحمه ک زخمه و طول میکشه تا خوب بشه وقتی میگن رابطه بعد ۴۰روز برااینه ک ۴۰روز طول میکشه تاخوب بشه
نه من تو ۲۰ روزگی دشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.