۳ پاسخ

خواهر من رابطه داشته ۲۲روز بعد زایمان سزارین الان ک ۲سال از زایمانش گذشته افتادگی پیدا کرده دکترش گفته عوارض رابطه زود توی زایمانه

اگه سزارینی ک بخیه داری و هنوز داخلیا خوب جوش نخوردن حتی چیز سنگینم نباید برداری بخیه طبیعی هم نمیدونم روال خوب شدنش چجوره اما از همه مهمتر خود رحمه ک زخمه و طول میکشه تا خوب بشه وقتی میگن رابطه بعد ۴۰روز برااینه ک ۴۰روز طول میکشه تاخوب بشه

نه من تو ۲۰ روزگی دشتم

سوال های مرتبط

مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری