تو رو خدا کاری نکن
خدادادی محشری ماشالا
نه اصلا نزن که خیلی چهرت شیک
باورکن خودت خوشکلی خیلی نازی
و رسیدگی و زیبایی این نیست ک حتما بریم فیلر بزنیم ژل بزنیم
ناراحت نشی از حرفام ولی چرا ما حانما اینجور شدیم همه شکل هم همه لبا قلبمه گونه ها برجسته دماغا عمل
همه یه شکل مصنوعی
من میگم عمل لازمه اما برای آدمش برای یه سری عزیزانی که واقعا نقص دارن توی جسم و صورتشون
نکنید اینکارو باخودتون واقعا زیبایی شما
عزیزم درخواست میدی من پرم
توروخدا هیچ کار نکن وقتی نچرال انقدررخوشگل و شبیه هندیا هستی
خوشگلی ماشاالله عزیزم دست کاری نکن 🥰
تو نامرد میدونی خوشگلی نیاز به هیچی نداره صورتت الکی گفتی که بیایم از خوشگلیات تعریف کنیم کلک🤣😍
والا برنامهکه تا دلت بخواد دارم🤧🤧😂😂 ولی اگه منظورت جسمیه کامپوزیت😬
رانندگیم حرفه ای بشه
خیلی این تو فکرمه
گواهینانه دارم ولی از جای شلوغ و داخل شهر نمیرم
یکی دیسلایک کرده
بیا خواهر بگو از چی من خوشت نیمد که دیسلایک کردی
با جون و دل نظرتو میپذیرم
زیبایی ماشالا
درخواست دادم دوست داشتی قبول کن
خیلی خوشگلی ماشاله ،نیازی به هیچکدوم نداری
من میخوام پیکرتراشی کنم🥺خیلی تو فکرمه
بزنی زشت میشی الان عالی هستی
خیلی قشنگی که به نظرم دست به صورتت نزن
برم لی زر جای جوش
من دندونامو دوس ندارم توفکر کامپوزیتم شدید
لاغر کنم لیزر برم فیشیال و روتین پوستی داشته باشم
اگه حالت باهاش خوب میشه انجام بده عزیزم
چ خوشگلییی
نهههههه اصلا هاااا از زیباییت کم میشه همینجوری خیلی قشنگه فرم لبات
ماشالا خودت خوشگلی عزیزم به هیچ کدوم نیازی نداری
جاروی رباتیک باید بخرم 🫠
دماغمو ترمیم کنممم
گواهینامه بگیرم
دماغمو عمل کنم😞
چه نازی ماشالله
موهامو رنگکنم
طلاهامو عوض کنم
خیلی دوست دارم دماغمو عمل کنم اما میترسم اژ نتیجه اش
خال صورتمو بردارم هنوز مونده😏
بینیمو عمل کنم
منم شید لب و ترمیم کراتین میخوام برم
میخواستم لایت کنم پسرم احازه نمیده
دندونامو اساسی درست کنم
من منتظرم خونمون اجاره بره، باپول رهنش کلی وسایل خونرو میخام نو کنم🤣🤣🤣
خودمم پری روز چنتا خال صورتمو برداشتم امروزم موهامو رنگ کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.