۴ پاسخ

منم اینجوری میشم
همش از طول سرویکسم میترسم که پایین اومده باشه🤦🏻‍♀️
یا موقع سرفه و عطسه خیلی زیر دلم درد میگیره که نمیدونم طبیعیه یا نه

منم همون قسمت درد میگره ولی رفتم سونو طول سرویکس پاین نبود

منم زیرشکمم پهلوم انگار زدن درد میکنه

اره عزیزم
رحمت بزرگتر میشه طبیعه اینا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری