احساس کردمناراحتیم میفهمه کوچولو🥲
سالمه خداروشکر. ولی من زمانی ک گریه و ناراحتی دارم. احساس میکنم خودشو سفت میکنه. زیر شکمممنقبض میشه
اگه مشکلی نداری اره عزیزم خوبه
ولی این دوران خیلی حساس.فقط بفکر خودتو نی نی باش.هیچ موضوعی نباید مهم تره از خودت و نی نی باشه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.