۳ پاسخ

احساس کردم‌ناراحتیم میفهمه کوچولو🥲

سالمه خداروشکر. ولی من زمانی ک گریه و ناراحتی دارم. احساس میکنم خودشو سفت میکنه. زیر شکمم‌منقبض میشه

اگه مشکلی نداری اره عزیزم خوبه
ولی این دوران خیلی حساس.فقط بفکر خودتو نی نی باش.هیچ موضوعی نباید مهم تره از خودت و نی نی باشه گلم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری