من جدیدا اینجوری شدم ولی جلوی خودتو بگیر روی خلقیات بچه خیلی تاثیر میزاره
من جدا ازگریه فکرای منفیم زیادشده برداشت بدم میکنم تازه بدازبدتر
کلاانگار فقط میخوام خودموناراحت کنم
من همیشه همین جوریم
منم از ۴ ماهگی تا ۷ گریه میکردم بشدت احساساتی بودم
طبیعیه...پس سعی کن گاهی اهنگ ملایم و شاد بذاری...کتابای صوتی انکیزشی گوش بدی..توی جمع بری ..زنگ بزنی ب دوستای صمیمیتتتتتت
منم خیلی اشکم دم مشکمه
من😐با کوچیک ترین چیزم استرس میگیرم بی قرار میشم گریه
سعی کن گریه نکنید برای جنین هم خوب نیست حال مادر بر جنین تاثیر داره .
من همیش همینجوری هستم
اره منم
منم 😭انگار منتظر یه اشاره ام
بخاطر بارداریه عزیزم منم اینجورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.