خانوما گریه ی زیاد و ناراحتی واسه جنین بده🥲😭

۹ پاسخ

ببین عزیزم نمیتونه خطرناک باشه من از دکترم پرسیدم ولی بعد از زایمان می‌تونه بچه رو بی قرار کنه تا یه مدت یعنی گریه زیاد کنه بچه

بمیرم براش که من دوسه بار شدید گریه کردم😞

بده ضربان قلبشون بالاوپایین می‌بره براخودمم اتفاق افتاده

اره عزیزم بهتره که ارم تر باشی و غصه نخوری

بله عزیزم خوب نیس تاثیر میذاره روش

گریه چرا عزیزم 🙁

اره عزیزم ولی اگ گریه نکنی تو دلت بریزی بدتره

بله حس میکنه

اره خب نیس

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی