خانما گریه کردن و ناراحتی برا جنین خوب نیست

۵ پاسخ

منم امروز همینجوری بی دلیل دارم گریه میکنم الانم دارم گریه میکنم اینو مینویسم
عصر پشت تلفن همسرم باپدرش سر یه قضیه مالی بحث میکرد من گریه میکنم ازاون موقع شوهرم میگه چکات عقب افتاده برا پول گریه میکنی😆ولی دست خودم نیست چند دقیقه یبار اشکم درمیاد کلا خیلی زودرنج شدم ولی امروز دیگه کارم به گریه کشید

خودت چی فکر میکنی

خیر خوب نیست

من دو سه روزه شدید گریه میکنم اصلا هم دست خودم نیست بمیرم برا بچم هنوز نیومده دارم زجرش میدم

آره روی جنین تاثیرمیذاره ولی با یکی دو بار چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی