۶ پاسخ

اشکال نداره طبیعیه تو این سن...صدای سشوار دانلود کن شاید خورد

دختر من دوسه روزه تو خواب خوب میخوره،تو بیداری کلی نق میزنه و هی درمیاره
نمیدونم چش شده

تو خواب بهش بده شاید بینی ش گرفته

نگران نباش درست میشه جهش رشدیه
فقط شیشه شیر بهش نده که عادت بشه براش دیگه سینتو نگیرع
سعی کن هی بخابونیش بعد هی شیرش بدی

اگه فقط شیر مادر میخوره دلیلش اعتصاب شیر می‌تونه باشه توی این سن
اگه شیرخشک هم میخوره در کنارش ، متاسفانه شیشه میخواد

منم همین مشکل رو دارم

سوال های مرتبط