من دوماع پیش با همسرم دعوایی خیلی بدی داشتم در حد دست بلند کردن رو و کتک زدن خیلی گریه کردم حالمم بد شد فشار عصبی بهم وارد شد شبش الکی میترسیدم گریه میکردم دست خودم نبود ولی خداروشکر سونو دادم بچم سالم بود توهم نگران نباش عزیزم تا خدا نخاد چیزی نمیشه
فشار عصبی خیلی مهمه سعی کن به خاطر خودت و بچه این ۹ رو در بیخیال ترین حالت ممکن به سر ببری
نه عزیزم استراحت من یه اهنگ با فرکانس۹۶۳ بذار مثل اهنگ یوگا و مراقبه
کتک کاری داشتین مگه؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.