نه
پارکینگ خیلی مهمه،،،
هیچکی دیگه ازتون نمیخره…
چه حرفا این همه خونه تو دنیا هست بدون پارکینگ راحت خرید و فروش میشه،همه دنیا که ماشین ندارن.خونه من ۱۳۰متره ،همه چی داره هیچ ایرادی نداره جز پارکینگ.تا میزاریم بنگاه مشتری میاد شوهرم دلش نمیاد بفروشه.تازه طبقه بالاییمونم فروخت بالاتریمونم صابخونه جدید اومد
بله مهم بدون پارکینگ کسی نمیخره
برای ادمهای سن بالا خوبه که ماشین سوار نمیشن
خونه ما هم بدون پارکینگ تو مشاع پارک میکنیم مشکلی نداریم دیگه از مستاجر بودن بهتره ک تا میرازیم بنگاه هم مشتری میاد
اگر میشه با پارکینگ بخر.اگر هم که نشد .همسایه ما پارکینگ ندارن پارک میکنه کوچه
خونه من بدون پارکینگ بجا یه ماشین دوتا داریم میزاریم دم در خیلی اذیت نمیشیم
بدون پارکینگ صاحب اول اخر خونه خودتی فقط به درد سن بالاها میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.