۳ پاسخ

من یه هفته س میرم داروخونه میگن سامانه قطعه...آزاد خریدم

با کد ملی میدن واسە پسرم ماهی ده تا میدادن ولی باهم نمیدادن بیشتر از دوتا نمیشد بگیرم

ماهی ۶تا میدن با کدملی ۱۷۰ تومان آزاد ۲۴۰

سوال های مرتبط