۴ پاسخ

منم اسهالم درحدی روزی یک یا دوبار میرم دسشویی اما ببخشید روانه شکمم پر نفخ و پیچ میده

شما هم شکم پیچش داشتین
اخه هیچکی رو ندیدم اینطور باشه الان هم تست بزنم هم زوده ۹ روز میخواد ب پریودی هرچی قرص میخورم خوب نمیشم

۹ روز به پریودیت مونده یا ۹ روز تاخیر داری؟
منم دقیقا همین علائمو داشتم یه روز به موعدم
الان ۵ روزه تاخیر دارم بیبی چکمم منفی بود
فک کنم ویروس جدیده اومده ربطی به بارداری نداره😕☹️

اره عزیزم چرا تست نمیگیری

سوال های مرتبط