منم اسهالم درحدی روزی یک یا دوبار میرم دسشویی اما ببخشید روانه شکمم پر نفخ و پیچ میده
شما هم شکم پیچش داشتین
اخه هیچکی رو ندیدم اینطور باشه الان هم تست بزنم هم زوده ۹ روز میخواد ب پریودی هرچی قرص میخورم خوب نمیشم
۹ روز به پریودیت مونده یا ۹ روز تاخیر داری؟
منم دقیقا همین علائمو داشتم یه روز به موعدم
الان ۵ روزه تاخیر دارم بیبی چکمم منفی بود
فک کنم ویروس جدیده اومده ربطی به بارداری نداره😕☹️
اره عزیزم چرا تست نمیگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.