مامانا من اینه قرص تقویتیم خوبه؟شما از این مدل میخورین؟

تصویر
۸ پاسخ

منم همینو دارم ... مولتی پریناتال هم خوبه ولی این عالیه...

عزیزم چند خریدین ینی قیمتش رو نمیدونین؟

اره عزیزم و عالیه

از چند هفته دکتر گفته بخورید؟

منم همینو میخوره از کوالی فول و بقیه مولتی ویتامینها بهتره

برای منم همینه ، شما به جز این قرص آهن هم می خوری ؟

اره منم همینم

اره منم همینو میخورم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیان..🤰🏻 مامان دیان..🤰🏻 ۶ ماهگی