۴ پاسخ

مشکلی نداره بزار

از دکترت بپرس گویا شیاف از یه هفته خاصی به بعد باعث سقط میشه من از دکتر شنیدم

رو چه حساب میترسی ؟ مگه طول سرویکست پایین بوده؟

اره بزار

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد