هرکسی یک سلیقه ایی و ذوقی داره واسه بچش عزیزم قرار نیست ما سلیقمون به دیگران تحمیل کنیم .
منم همین الان داشتم فک میکردم چ ربطی ب بچه داره ماکارونی و چدن ... چرا با این تم باید از نوزاد عکس گرفت
منم خیلیییی بدم میاد
بنظرم فقط عدد ماه و نهایت یه کیک و عروسک ساده کافیه
از تم های شلوغ بدم میاد
بااحترام ب بقیه ولی واقعا خزه 🥴
من خودم دوس دارم هرسال تولدش ببرم الان اینجا بدنیا اومده بود بردم آتلیه اخه چه معنی داره ماهگرد واقعا 🙄
موافقم
منم دوس ندارم
دقیقا
موافقم..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.