۷ پاسخ

هرکسی یک سلیقه ایی و ذوقی داره واسه بچش عزیزم قرار نیست ما سلیقمون به دیگران تحمیل کنیم .

منم همین الان داشتم فک میکردم چ ربطی ب بچه داره ماکارونی و چدن ... چرا با این تم باید از نوزاد عکس گرفت

منم خیلیییی بدم میاد
بنظرم فقط عدد ماه و نهایت یه کیک و عروسک ساده کافیه
از تم های شلوغ بدم میاد

بااحترام ب بقیه ولی واقعا خزه 🥴
من خودم دوس دارم هرسال تولدش ببرم الان اینجا بدنیا اومده بود بردم آتلیه اخه چه معنی داره ماهگرد واقعا 🙄

تصویر

موافقم
منم دوس ندارم

دقیقا

موافقم..

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱۰ ماهگی