۵ پاسخ

همش نفخه ...ب خاطر نفخ اینجوری میشیم اینقد زیاده آدم حس میکنه همین الان شکمش میترکه بعضی اوقات اینقد زیاد میشه و اذیت میشم دوس دارم دست بکنم داخل شکمم بچه رو در بیارم🤣

منم همینم چند وقته🤦🏻‍♀️فک‌کنم مال هفته امون باشه باید اینم بگذرونیم

اخخخخ دقیقا تک تک علائم من
تو خورد و خوراک هم زیاده روی نکردم بگم دم کردم 🤦🏻‍♀️

سلام بچه دو روز شود که حرکت بچهم حس نمکنم وه خیلی نگرانم 🥺

دایمتیکون ۱۲۵ بخور خوب میشی

سوال های مرتبط