همش نفخه ...ب خاطر نفخ اینجوری میشیم اینقد زیاده آدم حس میکنه همین الان شکمش میترکه بعضی اوقات اینقد زیاد میشه و اذیت میشم دوس دارم دست بکنم داخل شکمم بچه رو در بیارم🤣
منم همینم چند وقته🤦🏻♀️فککنم مال هفته امون باشه باید اینم بگذرونیم
اخخخخ دقیقا تک تک علائم من
تو خورد و خوراک هم زیاده روی نکردم بگم دم کردم 🤦🏻♀️
سلام بچه دو روز شود که حرکت بچهم حس نمکنم وه خیلی نگرانم 🥺
دایمتیکون ۱۲۵ بخور خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.