زیر ده کمه مایعات خیلی بخور مدام آب بخور
زیر ۱۰ خوب نیست
سعی کن مایعات زیاد بخوری
اگر قند نداری هندونه بخور
آره کمه باید بالای ده باشه
زیاد آب بخور هندونه بخور
ارههههه مال من۷بود بستری کردن شد۶نیم یک هفته هس بستریم فردا زایمان میکنم
کمی تا قسمتی آمپول ریه رو درخواست کن از دکترت سرم بخواه مایعات هم مصرف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.