۲ پاسخ

من همیشه یکی اضافه پشت کیفم دارم چون میدونم اگر نباشه بدبختم

باید بری بخری خاهر😂

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۶ ماهگی