۴ پاسخ

من بعد از16روز یواش یواش خوردم اول اب کن نفخشو بگیر و کمکم بخور تا عادت کنه بهش وگرنه مکافات داری

میگن نفخ داره.
ولی بنظرم هرچیزی ک از اول بخوری کم کم
خیلی بهتره
معده بچه عادت میکنه

دقیقا اینکه که‌میگن عادت میکنه کاملا درسته کم کم بخور چون براش عادی میشه اونایی که نمیخورن مکافاته دوستمون راس گفت

عدسی نفاخه اگ نفخشو بگیری خیلی خوبه شیر افزاس

سوال های مرتبط