۸ پاسخ

دمای متعادل لباس کم شیر زیاد

من حجامت کردم خوب شد

باشیرگاو بدنش رو بشور
عناب بریز اب صافش کن بهش بده

فقط تند تندشیر بده دفع کنه

من با ۷ مرخص کردم اومدم خونه دوباره برگشت شد ۹.۵ بردم دکتر قطره داد نئو نستر داد هر ۸ ساعت میدم دیگه بیشتر نشده

خودت باید رعایت کنی اروم اروم کمتر شه
گرمیجات نخور
بچه رو گرم نگه ندار
اب انارم یک دونه بدی بهش خوبه

فقد شیر بده زیااد اگ نداری شیرخشک بدع

با پنبه و کاسنی مرتب پیشونی و کف دستوپاهاشو خنک کن
اگ شیرخودتومیخوره تندتند شیرش بده
و خودت کاسنی و شیرخشت بخور حتما
وقتی هم ختنش کردی کامل رفع میشه

سوال های مرتبط