۷ پاسخ

همیشه در دسترست خرما و بیسکویت ساقه طلایی باشه یه دونه خرما ضعفتو رفع میکنه گلم

دقیقاااا منم☹️

عزیزم منم همینطورم از غذا بیزارم
هیچی نمیتونم بخورم همش گشنمه از برنج مرغ و گوشت بدم اومده فقط ماست نون با آب دوغ خیار حالمو یکم بهتر می‌کنه

بنظرم بهتره غذاهایی که دوس نداری رو اینجور مواقع امتحان کنی جوابه👍🏻

سلام عزیزم طبیعیه ماهم همینجور بودیم هفته بالاتر بره بهتر میشی

منم همينجوري بودم عزيزم الان بهتر شدم

فقط تحمل

سوال های مرتبط