۴ پاسخ

بعد غذا به پهلوی چپ بخواب ،به دکترت هم بگو قرص برای هضم بهتر مینویسه

الان چهار هفتس همینم
باید قرص بخوری
کم کم غذا بخوری
و تحمل کنی
غذا سرخ کردنی و چرب و رب دار نخور. من البته ب نوشابه ام حساس شدم چون گاز داره بالا میارم

منم همینم حج غدا رو کم کن و تعدادشو بیشتر ، بعد خوردن دراز نکش و آب هم نخور ،

سر معدتو ماساژ بده منم اینطوری بودم
دیدی خیلی اذیتی ب دکتر بگو قرص بده

سوال های مرتبط