۶ پاسخ

همه همینیم صبحها پنیر گردو بادام خرما انرژی میداد بهم.ظهرها آبدوغ خیارنعنا گردو.شبها خیار و نمک ماست .بقیه چیزها هم لیمو یا نارنج بچکون روش بخور .معده رو زیاد خالی نزار.

منم اینجورم اصلا نمیتونم غذا بخورم متنفر شدم از غذا فقط یکم میوه و چیرترش

الهی من با نون ماست زنده موندم تا هفته ۱۰

منم دقیقا مثل توام از گشنگی معدم درد میگیره ولی هیچی نمیتونم بخورم از خوردن هرچیزی توی خونه خودم و مامانم بدم اومده تا الان ک عید خونه خواهرشوهرام دعوت میشدم ی چند لقمه میخوردم باز تا مهمونی بعدی چند روز بعدش فک کنم باید تحمل کنیم دیگه

منم شش هفته و پنج روزم.. منم مثل شما.. همش هله هوله میخورم.. میوه. مغز. میلم به غذا نمیره همش هم گشنمه

منم اوایل بارداری همینجوری بودم فقط تحمل باید کرد

سوال های مرتبط