همه همینیم صبحها پنیر گردو بادام خرما انرژی میداد بهم.ظهرها آبدوغ خیارنعنا گردو.شبها خیار و نمک ماست .بقیه چیزها هم لیمو یا نارنج بچکون روش بخور .معده رو زیاد خالی نزار.
منم اینجورم اصلا نمیتونم غذا بخورم متنفر شدم از غذا فقط یکم میوه و چیرترش
الهی من با نون ماست زنده موندم تا هفته ۱۰
منم دقیقا مثل توام از گشنگی معدم درد میگیره ولی هیچی نمیتونم بخورم از خوردن هرچیزی توی خونه خودم و مامانم بدم اومده تا الان ک عید خونه خواهرشوهرام دعوت میشدم ی چند لقمه میخوردم باز تا مهمونی بعدی چند روز بعدش فک کنم باید تحمل کنیم دیگه
منم شش هفته و پنج روزم.. منم مثل شما.. همش هله هوله میخورم.. میوه. مغز. میلم به غذا نمیره همش هم گشنمه
منم اوایل بارداری همینجوری بودم فقط تحمل باید کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.