۸ پاسخ

کولیف

عالیه

بستگی ب بچع داره کدوم بش بسازه این بهتره کولکیز خیلی تنده

من کولیکز دادم راضی بودم ولی گلم دورش بچها باید بگذرونن دارو فقط کمترش میکنه من دخترم دیگه مثل قبل نیس نمیدم زیاد بهش کولیکز

من کولیکز دادم راضی بودم. ولی انگار نیس دیگه داروخانخ گفت از همین ببر. گفتم نه فعلا دارم کولیکز

من استفاده میکنم راضی ام

من دو تاشو دادم ، فرقی نداره، هر دو یهجور عمل میکنه

من دکتر اینو داد
راضی م

سوال های مرتبط

مامان رایان‌ مامان رایان‌ ۶ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان هویار🐻🐾 مامان هویار🐻🐾 ۴ ماهگی