۱۱ پاسخ

یه ماه قبل عید خونه تکونی
بعدش خریدها
بعدش ۱۲ روز عید و دید و بازدید و مرتب کردن و پذیرایی و اوووه
و امروزم که از ۷ صبح بیداریم و دیگ الان خسته و کوفته میخواییم بخوابیم.
این وسط اخبار و جنگ و این بدبختی هارو هم نادیده گرفتم.
بسه دیگ برگردیم به روال عادی انشالله باز سال بعد با جیب پر پول و بدون دغدغه مالی و در آزادی کامل بدون جنگ، کشمکش، خون و خونریزی و کشت و کشتار

۱۴ بدر چیه دیگه تموم نشد مگه عید😂

مگه میرن ؟

از این وضعیت در بیاییم من هر روزو میرم بدر میکنم

یعنی می‌گفت ما ۲۶ فروردین میرفتیم

مامانم میگه قدیمی ۱۳روز بعد از ۱۳میرفتن ۱۳بدر

نه ما۱۶به در میریم

هنوز زوده نگه دارین ۱۵به در

😕😕😕😕

وای دیگه از عید خسته شدم فردا رو دوس دارم بخوابم هر چند شوهرم برنامه ریخت بریم خونه خواهر شوهرم

🤔🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی
مامان 𝗠𝗲𝗵𝗿𝘀𝗮𝗺 مامان 𝗠𝗲𝗵𝗿𝘀𝗮𝗺 ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان دلبر کوچک من🩵 مامان دلبر کوچک من🩵 ۲ سالگی