۹ پاسخ

من همه نوع میدم

من میدم بعضا تنقلاتم میدم

مادر میدم

همه مدل دادم البته ن همیشه گاهی
بیشتر بیسکوییت مادر

بیسکوئیت برند سرلاک. رو میدم از داروخانه میگیرم ولی بعضی از هایپر های بزرگ هم. دارن
یه مدل هم دایجستیو زده. داخل کارتن هستش روش نوشته. رژیمی بدون شکر بدون مواد نگهدار بدون افزودنی فقط آرد واب هستش طعم خوبی نداره ولی اونم میدم
گاهی وقتا از دستمون در می‌ره بیسکوئیت مادر هم میخوره

چرا توش شیر نباشه؟

گاهی میدم مادر بیشتر اوقات‌

بچن دیگه همه چی میخورن مثلا اومدیم دوسال محدود کردیم بعدش ک چی خودشون میخورن

نمیدونم نمیدم بلد نیستم😁

سوال های مرتبط