آزمایش گلوکز یا همون قند از ۲۴ هفته تا ۲۸ هفتس
البته تو سونو وزن اگه وزن جنین کم باشه باز دکتر مینویسه که دو باره بری
اگه هم که وزنش خوب باشه باز سونو وزن نمیری
هفته های آخر یه سونو دیگه هم هس که باید رفت فک کنم ۳۷ یا ۳۶ هفتس
بعد اونومالی من زیر شکمم درد میکرد که رفتم دکتر نوشت رفتم سونو که ممکنه بعضیا نرن بستگی به دکتر و بدن داره که دکتر بنویسه یا که
بعدش سونو وزن یا همون رشد که باید همه برن از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفتس
من ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم سونو وزن
بعد انومالی سونوگرافی نیس
24 تا 28 آزمایش قند بارداری میدی
بعدش دکتر بین 28 هفته تا 32 هفته سونوگرافی وزن می نویسع
میری اگه وزن نی نی خوب باشه نمیری اکه کم باشه باز بین 32 تا 35 از دوباره میری و تمام
من دکترم برام ازمایش نوشت یک شنبه میرم سونو وزن به شکمم نگاه کرد گفت بچت خوب رشد کرده نیاز نیس الان بری همون 32 هفته برو
من بعد از انومالی ۳ بار رفتم مطب دکترم سونو انجام داد دکترم با توجه به این که یکم بارداری م سخته
من که دیگه نرفتم الان دکترم گفت هشت ماه ی سونو برو ببین وضعیت بچت چجوریه دوبارم نیازی نی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.