۶ پاسخ

منم دیروز سوختم لبو شدم الورا زدم یکم خوب شدم

پماد زینک خوبه

من پارسال سوختم امسال تجربه شد ضد افتاب زیااااد زدم

قبلش خب ضد افتاب میزدی 🙁

ژل الوورا بزن

وای مثه ما اگه راه حلی دارید بگید

سوال های مرتبط