۸ پاسخ

منم همینم دوست قشنگم ولی کم کم باید شروع کینم شاید این شرایط ادامه دار شه
اگ دوست داری باهم استارت بزنیم

خدا ومیلی به 77کیلو میگی چاقی پس من دیگه باشم یه هیولا 😐😐😐

پاشو یه چایی بریز دوسه تا شیرینی خامه ای هم‌میل کن حالت خوب میشه.مثل من یکم نوتلا کنارش بزار امضاء کار

تصویر

چطور با بچه یه ساله لاغر نشدی من اینقدر دارم دنبال پسرم میدوم هرکی میبینم میگه رفتی پیکر تراشی چقدر لاغر شدی ببین بعضی روزا میبینم شب شده نرسیدم چیزی بخورم از صبح🫠

منم چا ق شدم افتضاح
فعلا دنیا دو روزه بخور،
انشالله زنده موندم بعد جنگ رژیم میگیرم😬🫢

من یه عکس از زمان لاغریم گذاشتم تصویر زمینه گوشیم هر موقع گوشی نگاه کنم یادم بیاد اون وزن بودم کمتر بخورم البته این تعطیلات کم رعایت کردم

بخور بره دنیا دوروزه

قد و وزنت چنده مگه؟

سوال های مرتبط