بروفن بده،شیاف برار،جاش خنک باشه ،بهش اب بده چون حتما بدنش کم اب شده ب خاطر اسهال و استفراغ اگر با این چیزا پایین نیاد و تبش بالا باشه باید بری امپول بزنی واسه تب
عزیزم شیاف ۳۲۵بزار
پاشویه کن با اب نمک
پروفن هم بده… یا شیاف بذار
با پنبه و گلاب بدنش رو بمال. دست ها پاها شکم.. اگه گلاب سرده اب ولرم قاتیش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.