۵ پاسخ

بروفن بده،شیاف برار،جاش خنک باشه ،بهش اب بده چون حتما بدنش کم اب شده ب خاطر اسهال و استفراغ اگر با این چیزا پایین نیاد و تبش بالا باشه باید بری امپول بزنی واسه تب

عزیزم شیاف ۳۲۵بزار

پاشویه کن با اب نمک

پروفن هم بده… یا شیاف بذار

با پنبه و گلاب بدنش رو بمال. دست ها پاها شکم.. اگه گلاب سرده اب ولرم قاتیش کن

سوال های مرتبط