سرکلاژیا هنوز شیاف پروژسترون استفاده میکنین ؟

۱۰ پاسخ

بله تا الان که استفاده کردم

دکتر از یکماه قبل هی بهم میگفت نمی‌خواد قطعش کن چون طول سرویکس اینا ۳۷ بود من التماس میکردم بنویسه آخه دوتا زایمان زودرس ناموفق داشتم میترسیدم🥺
هفته قبل رفتم سونو سرویکسم شده ۱۳ با فانلینگ ۳ سانت
دیگه تنها امیدم خداس 🥺

آره

دکترم. به من گفت شبی یکی استفاده کنی کافیه

آره عزیزم، تازه آخر باید ادامه بدیم🥴🥴😅

نه من یک ماهی هست استفاده نمیکنم اخه دکترم کفت کافیه

آره همچنان روزی ۲ تا

اره تا اخر باید استفاده بشه

عزیزم تا آخر بارداری باید استفاده کنی

اره دکترم به من‌گف تا اخر باید استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری