من باشم هرجا شوهرم رفت میرم
از اول هم ما موندیم کرج اونقدرام اوضاع بد نیست دو سه روزی صداها نزدیکه
اگه جای مهمی نزدیک خونت نیست بنظرم برو سر خونه زندگیت
من صد سال سیاه بدون شوهرم جایی نمیمونم اونم تو این شرایط میمیرم نباشه
میخواد بره چیکار کنه؟
خداجونم😭😭
خیلی هم خشک داری چت میکنی با شوهر بنده خدات😃
ازاولجنگجایی نرفتم بدون شوهرم ک اصلا نمیرم هرچی قسمت باشه اتفاق میفته
با بچه هات صحبت کن حالی شون کسی باهاشون کاری نداره باشوهرت برو حتما
دخترت چند سالشه من به دخترم گفتم ترقه بازی عید هست ولی بخاطر اینکه بعضیاش صداش زیاده میایم راهرو که اذییت نشیمو یوقت شیشه شکست اسیب نبینیم دخترم چهار سالشه
شوهر منم میره سرکار اون شهر هم خطرداره ولی نمیشه ک نرن نصف ماه هم باید بره یکسره من ک با مرده فرقی ندارم از استرس
بیا خونه ات اگ نزدیک جای خاصی نیست خونتون پس این همه ادم چجوری موندن
معلوم نیس ک چقدر طول بکشه
والا ما از اول جنگ تهران بودیم با بچه کوچک .شوهر من خودش یکهفته س رفته مشهد پیش خانواده خودش .یه زنگم نزده .
به نظرم برگرد تهران ما از اول جنگ فقط یک هفته رفتیم شمال اونم بخاطر اینکه نزدیک خونمون را زدند و دخترم خیلی ترسید رفتیم فقط یکم اب و هوا عوض کنه
الان سه هفته است تهرانیم چند روز خونه مامانم بودیم بخاطر اینکه مادرم بیمارستان بود و باید یک نفر پیش بابام بود با خواهرم اونجا بودیم نوبتی رفتیم بیمارستان بعد از مرخص شدنش برگشتم خونه
نزدیک ما دوجارو زد خیلی هم بد زد یک مقر بسیج دوتا کوچه پایین تر و باشگاه اداره برق سر کوچمون
الان عادت کردیم حتی عصر ها میریم دوچرخه سواری تو کوچه یا پارک
بمباران هست ولی تو خونه امن هست عزیزم
اگه بچهات میترسن برنگردچون واقعامعلوم نیست چخبره یه روزصداانقدزیادادم میترسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.