انشالله عزیزم زندگی بروقف مرادت باشه
نمیتونم به بعدش فکرکنم. بنظرم بعدی وجود نداره زمینی بیاد هممونو نابود میکنه😭
انشاالله عزیزم
منم بعداز جنگ اگ شرایط اقتصادی اجازه بده حتما حتما میرم پابوس اقا امام رضا
چون مدام بچه هام میگن چرا نمیریم مشهد؟؟ یکبار بیشتر نرفتن ولی تو ذهنشون مونده😥 با کلی خرید برمیگردم.و دوباره باشگاه خودم ثبت نام میکنم و بچه هارو میبرم ژیمیناستیک.
دلم واسه روزای تکراری بی دغدغه واااقعا تنگ شدع😥
اینهمه استرس و اضطراب بخدا بعدها از یه جای بدنمون میزنه بیرون
انشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.