منم موندم کی شروع کنم ولی احتمالا سر برج شروع کنم اون موقع میشه ۵ ماهو ۷ روز چون بعد واکسن ۴ ماهگی دیگه درست شیر نمیخوره به زور شیر بهش میدم
پنج ماهو چهار روز شروع کردم طبق دستور پزشکش با فرنی
من سه الی چهار روز بعد واکسن ۶ماهگی ایشالله شروع میکنم
من ۴ روز مونده بود ۶ ماهش تموم بشه شروع کردم
من 6 تمام شه شروع میکنم
دکتر به منم گفت پایان پنج ماهگی
دکتر به من گفت پایان ۵
من ۶ ماه که تموم شد شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.