اگ خوب وزن گرفته باشه دکتر میگه از پایان شش ماهگی
اگ وزن نگرفته باشه زودتر شروع میکنه
دیروز دکتر پسرمگقت واکسن۴ماهگیشوکهزدیداز فرداشمیتونیشروعکنیو غذای کمکی بدی بهش
امکانش هست متناسب با وزن و رشدش اینحرفو زده باشه
بهتر از دکتر مشاورهبگیرین
5ماه13روز بهش دادم تا سه چهاروزز حالش بد شد بردمش دکتر گفت زود شروع کردی قطعش کردم تا فرداک شروعش کنم
اگ میخوایی بلای من سرت نیاد واکسن 6ماهگی زد بهش بد من فردا 6ماهش تموم واکسنش زدم از فردا شروع میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.