۴ پاسخ

اگ خوب وزن گرفته باشه دکتر میگه از پایان شش ماهگی
اگ وزن نگرفته باشه زودتر شروع میکنه

دیروز دکتر پسرم‌گقت‌ واکسن‌۴ماهگیشو‌که‌زدیداز فرداش‌میتونی‌شروع‌کنی‌و غذای کمکی بدی‌ بهش
امکانش هست متناسب با وزن و رشدش این‌حرف‌و زده باشه
بهتر از دکتر مشاوره‌بگیرین

5ماه13روز بهش دادم تا سه چهاروزز حالش بد شد بردمش دکتر گفت زود شروع کردی قطعش کردم تا فرداک شروعش کنم

اگ میخوایی بلای من سرت نیاد واکسن 6ماهگی زد بهش بد من فردا 6ماهش تموم واکسنش زدم از فردا شروع میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی