۳ پاسخ

من از۴ماهگی دادم اول از فرنی آرد برنج بعد حریره بادام بعد کم کم پوره هویج سیب زمینی یا سیب درختی کدو حلوایی اینا تا۶ماهگی که سوپ دادم دیگه

دیروز با دکتر دخترم حرف زدم اون فوق تخصص طب نوزادی هست می‌گفت بچه ای که وزنش دوبرابر وزن تولدش باشه و رشد خوبی داشته نیاز نیست از چهار ماهگی غذا بدیم و باید بزارم شش ماه تکمیل کنه

از ۶ شروع میکنم
باید حتما با فرنی و حریره بادام شروع کنی
بعد پوره میوه (سیب، گلابی، موز) پوره سبزیجات (هویج، سیب زمینی، کدو) سوپ

سوال های مرتبط